Total...

bloggtorka har det varit här. Först personligt kaos sen helger och sen en trötthet på det mesta men nu jäklar är jag tillbaka på banan igen :)
Julen var jättemysig även om julafton utan barnen inte är min favvis direkt men what the, nästa jul är det min tur :)
Julafton firades i Bollnäs hos Mister Å:s släkt sen på juldagen åkte vi till Falun, plockade upp barn och åkte sen till Vintjärn och firade med min släkt, nästa år blir det här, punkt.
Nyår blev mucho lugn, Bad på dagen och middag med Mister Å:s Bror och familj på kvällen hur skönt som helst speciellt dagen efter.
Det nya året kunde inte börja så mycket bättre, Mister Å är på väg att flytta tillbaka hit och det verkar som att bland det jobbigaste jag kunde tänka mig inte alls kommer att hända och det är onekligen LYCKA.
Viggo kommer få gå igenom en stor operation av ryggen inom tre månader, jobbigt som fan men vi hoppas att det ska ge hnom ett bättre liv, det kommer göra det *bestämd*
Har fått ordning på lägenheten och jag trivs så sjukt bra, att ett ställe kan kännas så hemma!
Har jobbat min sista schemalagda dag, både vemodigt och helt underbart. Kommer sakna dom boende en jag får vara hemma med min familj :)
Kattungarna har blivit små monster, river sönder allt och är vakna hela nätterna. är dock världens sötaste :)
Nej nu ska jag kasta in sista tvätten sen är ALLT rent, wiho
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att ni har det bra !!! fast viggos op. är ju inte skoj men ett måste...

här har vi en vägra-gå-ut-dag !!! (tur att man har ett STORT ;) hus)

höres...

Postat av: mamma

Det var ju på tiden att du skrev nåt, men nyheter vore ju kul.

2010-01-04 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0