Varför ska det....

vara så jäkla jobbigt. Oftast när man börjar känna sig trygg och saker och ting börjar kännas ok så sparkas benen undan igen...varför? Jag vet att det inte bara gäller för mig utan att det är många andra som har det jobbigt just nu...
Försöker komma på något att göra för att inte behöva tänka på framtiden och imorgon är det jobb igen så det ska bli skönt. Bara ett kortpass dessvärre, bytte bort mitt ordinarie långpass för att jag och mister Å skulle få lite tid innan allt som hänt hände, just nu känns det mindre smart men men man kan inte få allt. Morgonen ska ägnas åt frukost med Anna, TACK gumman för förslaget och förlåt för min mindre begistrade ton *Skratt* 
Försökte hitta lite prylar till lägenheten idag, ska försöka få till någon form av mysfaktor men idag var ingen bra dag för sånt så det får se lite kalt ut ett tag till, förr eller senare händer det som det så fint heter och då jäklar ska ni få se på pyntat hem! Det behövs lampor tavlor mattor och ja mysprylar...Vad fasiken har man för lampa i ett vardagsrum på 50 kvm med 4.20 i takhöjd för att det ska se mysigt ut? Just nu har vi en glödlampa så allt är visserligen bättre än det :)
Var även till familjerådgivningen idag, bra möte men jag vet inte om det i slutänden gav så mycket mer än ...tja...vi fick prata om hur livet var. Kan säkert vara skönt men om det löser några problem vet jag inte. Att det är en speciell situation vet vi redan, det påtalar ALLA när man berättar om livet som vi lever men inte blir vi klokare av det.
Usch vad deppig jag låter i alla inlägg, det går över...snart...hoppas jag....
 Livet är mer än kärleken.
Sussa gott! 
Kram M

Kommentarer
Postat av: anna

Hejje!

Hoppas allt e okej!

Ikea å handla pynt?

Eller kanske vi får komma in nå i helgen?

E du ledig och har du barnen?

Kolla vilket snyggt kort i min blogg på blivande 50-åringen...

Har börjat ge Hugo mindre mjölk nu få se om de funkar, fast han åt glass idag..

KRAM

2009-09-23 @ 21:38:36
URL: http://hilmahugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt är lungnt. Ring i morrn om du behöver babbla. Fast inte kl.6 för då sover jag. Går det inte att ta bort kort på andras bloggar. Sov Gott!

Mamma

2009-09-23 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0