R I P Linda

Så var det så ändå, ännu en kvinna dödad av sin man. Denna gången var det obehagligt nära, ingen jag känner men ändå en som man träffat ett flertal tillfällen. Sagt några ord och sen gått vidare. Vad är det som får en människa att döda den dom säger att dom älskar? Vad gör en så arg att man inte bara önskar livet ur någon utan verkligen verkställer det?

Igårkväll skulle vi ta det lugnt men alkohol tillsammans med några vänner gjorde att kvällen blev...hmmm vad ska man kalla den...annorlunda :) Det var lugnt men lite urflippat under vissa tillfällen under kvällen och natten så mitt humör idag har väl inte varit det bästa. Fick finfrämmande från Bollnäs och Ockelbo men jag har inte haft ork och energi att visa mig från min bästa sida så dom började nog fundera. Skulle ha kikat på backhoppstävlingarna på lugnet men vinden ställde till det så jag A och V går kanske upp imorgon istället.

Fick Winnerbäcks nya " Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen " av Mister Å idag, tusen tack! ( Kompensation för dom urflippade tillfällena ? )
Håller på och lyssnar in mig nu och det är lite mer back to basic så den behöver nog några varv i spelaren innan den kramar tag om hjärtat men att den är lika bra som väntat är det inga tvivel om.

Nu har besöket åkt hem, V är i badrummet och A ska strax hoppa i säng. Själv ska jag krama kudden riktigt tidigt ikväll och förhoppningvis få sova hela natten.

Kollade precis ut över Åsgatan och antingen är 80-talet tillbaka rejält i Falun eller så är det en maskerad någonstans i närheten och jag ber till en högre makt om det sista, jag vill inte se en enda neongrön midjeväska igen-ever! Tyvär tror jag mer på att eländet är tillbaka...

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker det borde vara slut på tråkigheter NU :)

ska in och titta på sista A-lagsmatchen i eftermiddag... SEN är det lite mindre fotboll ett tag... Ha det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0