Klockan 2...

i natt började V att hosta och hosta och hosta och...ja du förstår. Sen har han låtit så fram tills i morse. Först var det synd om grabben, vid 4 tiden hade han börjat bli riktigt billig men vid 6 återvände medlidandet och jag tyckte så synd om skrutten :( När hans assistent kom klockan 7.30 var han däremot så jäkla lycklig och varken hostade eller rosslade, då var han billig igen. K drar till pappan idag, tråkigt men samtidigt kanske man får något vettigt gjort i lägenheten. Har bott här i 2 veckor nu och fortfarande inte kommit iordning men samtidigt blir det förhoppningsvis precis som man vill ha det. Idag ska A vara på fritids till 3, får se om han klarar det eller om jag gör mitt son till ett vrak. TACK FK för att ni förstår hans problem...eller inte... Det känns som att det blir en seg dag innanför väggarna och bullarna som jag skulle fylla frysen med blir nog inte bakade idag heller. Nu ska jag vila lite så kanske kommande rader blir lite muntrare :) Kram M

Kommentarer
Postat av: anna

Vilat klart ????

själv har jag tränat för en hel vecka (eller idag iallafall) & inge snyggt har jag sett heller :(

Postat av: jag igen...

hm... men det blev en riktigt bra dag iallafall...trots att alex kom nersmygande efter mej ;) ha det...

2009-09-14 @ 21:39:57
Postat av: BREEZY

SETT SENASTE SKANDALEN?

kolla videon på min blogg & säg vad du tycker!

2009-09-14 @ 22:25:01
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0