Kaffe kaffe kaffe....

och löfte om en finare middag blev mutan till D och J för att inte bara bära upp bordet utan även skruva ihop det... TACK söta ni, vet inte vad jag skulle gjort utan er :) Nu står det där och tar upp halva vardagsrummet men oj vad kul det är! och förlåt E för att jag tog upp hela dagen :( Barnen kan säkert galoppera lite för dig ;)
I övrigt försöker jag förstå det här med bilder men då jag inte har någon egen dator utan fjantar mellan olika hela tiden, sladden till telefonen är borta samt att jag är en teknisk idiot så kommer det nog tyvär dröja tills jag lyckas få ut något kort.
Dagens positiva upplevelse var Ingvar. Ingvar var en farbror på 81 år som åkte samma buss som mig hem från jobbet och ville ha hjälp upp från busskursbänken. Vi satt brevid varandra i bussen och han berättade med en sådan värme om sin fru Gertrud som han varit gift med i 63 år!!! Förstå att ha levt med någon i 63 år och säga till en total främling att frugan är det bästa som hänt en och att hon är det vackraste som finns. Det är kärlek! När jag lite nyfiket frågade Ingvar hur fasiken man får ett förhållande att hålla i 63 år så kom svaret blixtsnabbt - Om jag säger att jag ska till systemet och frugan säger att nej det ska du inte, då går jag inte :)
Tänk att det var så enkelt med kärleken!
Kram M

Kommentarer
Postat av: syster

Du kan ju sno nån bild från nätet å ladda upp.

jag vill se hur den dära katten ser ut, eller rasen.

kram banan

2009-09-12 @ 16:12:11
URL: http://hilmahugo.blogg.se/
Postat av: Mia

Värst vad du var smart då :)

2009-09-12 @ 17:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0