IKEA till Borlänge....

jublades det och alla var jätteglada. Läste man vidare så stod det dock att det öppnar tidigast till julhandeln 2012 men jag måste fortfarande erkänna att jag tycker att det är skoj :)

Igår kom Anna hit, vi drack kaffe och uppdaterade varandra om det senaste och det verkar vara en hel del ;)
Sen blev det till att gå på lite affärer och tro det eller ej men jag, me moi ja ni förstår men iallafall, jag köpte en klänning! som jag dessutom har använt och kände mig bekväm i ...skumt...kommit i klimakteriet, eller fått svininfluensan...friskt är det iallafall inte :)
Sen blev det Lunch på den outtalbara uppe vid gruvan, tror dom börjar känna igen oss där....
Lite mer "kolla i butiker" och sen var den förmiddagen slut men det var såååå skönt att komma utanför väggarna.
Kvällen bestod av jobb med SJ vilken alltid är en energikick, kommer sakna henne när hon drar till Norge :(

Idag börjar jag 8 och jobbar till 8 imorgon, inte riktigt vad jag har energi till men det kanske ändrar sig.
På hemmaplan är det mest ett vakum, vi försöker bete oss trevligt mot varandra men båda går och aktar sig hela tiden, varken trevligt eller sunt. Berättade för barnen idag om isärflytten och dom reagerade faktiskt mer än jag väntat mig, fast det är klart, pappan och Mia gjorde samma sak för några veckor sedan. Fast dom hittade tillbaka....

Oj nu börjar klockan dra iväg, får skriva om kommunen, T, J och söta kommentarer sen.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0