Högt liv

med Lars Winnerbäck måste vara världens bästa pepplåt. För tillfället går den varm på stereon här och den ger mig massor av energi. Funderade på vägen hem från barnlämning på skolan på hur det kommer sig att vissa människor som betytt så mycket för en bara kan förvinna ur ens känsloliv medans andra människor som man vill kunna släppa taget om envist klamrar sig fast i ens tankar? Det finns väl ingen som påstått att kärlek är logisk men den borde väl iallafall ha lite sunt förnuft?
Idag kommer biljardbordet till vardagsrummet, skulle vara skönt om soffan kunde komma också så man kunde få ordning även där. 50 kvm eko gör att tomrummet blir påtagligt.
Jobbar jour i natt, med tanke på att jag har världen bästa jobb och arbetskamrater så är det väl knappast någon hemlighet att det gör mig glad. Längtar tom till jobbet när jag inte är där, workoholic någon ? :)
Grabbarna grus skulle behöva lite höstkläder men det finns nog inget som jag tycker är så tråkigt som att handla kläder så det får nog bli en tur på några trevliga sidor på nätetoch se om jag kan hitta något där.
Nej nu kan jag nästan höra dammsugaren gråta över att den fått stå ensam i ett hörn och skämts så länge så den ska väl få rastas lite.
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0