Frukost på Waynes...

samtal om livet och kärleken, några minuters skoprovning och valnötsglass- Tack för en trevlig morgon/förmiddag :)
Sitter och lyssnar på winnerbäck och känner mig träffad av varje textrad, längtan, sorg och hopp. Människor med sinne för texter behöver dock inte vara lika lätta att samspråka med i verkliga livet tyvärr... En annan textfavorit är www.Marcusbirro.se , han beskriver allt så fantastiskt och jag hoppas så innerligt att han håller sig till kärleken...

Nu börjar jobbet snart, 13 idag till 16 imorgon, kaxigt pass men jag gillar dom :) Timmarna rasar iväg och pengarna kommer in på kontot vilket alltid är trevligt. Hoppas på en lugn natt bara. A är lycklig för att jag jobbar då E kommer hit och är barnvakt *Skratt*

Funderar på att göra något med mitt utseende, får sådana ryck ibland och oftast är det mitt stackars hår som får ta smällen. Lockigt och rött lockar, får se vart prislappen hamnar för det. Skulle vilja göra en 120 minutersbehandling på Aqua tvärs över torget också men då lär det göras lite fler jobbpass innan det går i uppfyllelse.
När det gäller utseende är det jäkligt tråkigt att bli vuxen. Det går dagligen förbi tre tjejer nedanför på gatan och dom är så jäkla snygga i sina extrema färger, roliga frisyrer knallrosa hår och clubkläder men jag skulle aldrig klä mig så idag, för 15 år sedan absolut! men idag skulle jag hellre gå ut i en sopsäck, ändå tycker jag att dom är så snygga....fan vad tråkig man är.
Nej rött och lockigt är tillräckligt extremt för mig, herregud hur trist kommer man se ut om ytterligare 15 år?

Personalfest på jobbet idag men jag valde att jobba, även om jag älskar mina jobbarkompisar så har jag svårt för fester och framförallt dom evigt obligatoriska lekarna ( mamma....;) så jag och dom boende får festa till det med lite saft och chokladbollar istället, mycket bekvämare framförallt imorgonbitti :)
Nej nu lockar duschen
Kram M

Kommentarer
Postat av: mamma

paintball och sumobrottning är ingen lek utan blodigt allvar! Ha en bra dag.

2009-09-16 @ 12:25:47
Postat av: Kattis

Ja, det är inte lätt att bli till åren! Själv går jag mest runt i mina "hundtränarkläder". Jag stor trivs i det! Sen hur snyggt det är...nja...inte så värst...



Kram Kattis

2009-09-16 @ 15:52:39
URL: http://www.nemo.bloggagratis.se
Postat av: mamma

Tack för muslimen. Blir glad för vad som helst som jag får hämta på posten. Tror du JÄVLA TELIA har fixat det där. Inte, har ringt igen och nu ska dom ordna det för så där ska det ju inte vara. HA HA! Jag blir snart galen.

2009-09-16 @ 18:45:54
Postat av: Anna

winnerbäck här med :)



och ja miljonär skulle man vara...

gud så mycket skoj man kunde hitta på

men iochförsej har vi det väll rätt bra

som vanliga dödliga ;)



höres...

Postat av: Jenny

Halloj! Hittade hit via storasyster. Kul att följa ditt liv idag. Hoppas det lever väl med dig! Kram Jenny

2009-09-16 @ 21:58:53
URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Mia

Hmmm undrar varför jag inte gillar lekar med den inställningen i familjen ;)

Fy fasiken vad du är sjuk kära mor, både jag och S.J skrattade gott åt din kärlek till telia :)

2009-09-16 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0