Det finns...

skitdagar och så finns det bra dagar. Idag är det det senare.
Efter några timmars andningspass upp hos mor och far igår och sen ett lååååångt samtal med Mister Å igår så känns det mesta mycket lättare. Det här kommer fixa sig, jag och ungarna kommer ha det riktigt bra i lägenheten på egen hand och jag och Mister Å kommer att kunna vara vänner.
Jag älskar honom, så enkelt är det sen får vi se vart dom känslorna tar vägen men nu får det vara nog med all ilska. Människor gör dumma saker, så har väl även jag gjort men man kan vara en bra människa ändå.
Idag skrattar jag igen och det så skönt.
Kram M

Kommentarer
Postat av: anna

skönt :)

2009-09-29 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0