Det är slut...

over finito. Önskan om att hitta tillbaka fick stanna vid en önskan när det kom någon ivägen.
Vet inte hur jag ska orka just nu. Allt ska delas upp, lån ska betalas av, namn ska bytas, skiljsmässopapper skickas in och adressändring ska göras. Plus mycket mer...
Kärleken som jag trodde jag hade med mannen i mitt liv visade sig vara något väldigt lättöverkomligt för honom, det hade plötsligt inte så stort värde. 
3 år blev det tillsammans, ingen vansinnigt lång tid men gud vad saker vi gått igenom och gjort tillsammans...jag kommer sakna det. Jag kommer sakna våra långa bilturer till ingenstans, jag kommer sakna hans familj-hans mamma var världens bästa svärmor. Jag hoppas du vet hur mycket jag tycker om dig Eva...
Våra flummiga diskussioner och alla våra sms, dygnet runt året om. Jag kommer sakna hans närvaro och hans ögon men mest kommer jag sakna honom, min snart fd man för hursomhelst så älskar jag fortfarande honom och det gör ont...
Det blev ingen jul på Åsgatan, men det borde jag ha lärt mig vid det här laget...Det blir aldrig som man tänkt sig...
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

ledsen...

hoppades att ni skulle få TID att tänka - känna - fundera ett tag till..



kram

Postat av: Anna

men nu har jag tänkt på dej HELA DAGEN !!!!

fast det visste du väll redan hör av dej när du vill prata´....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0