ADDE 8 ÅR!!!

Idag fyller Adrian 8 år, jisses vad fort det går. Tycker inte det var längesedan dunderklumpen föddes 50 cm lång och 4840 gram tung. 2,5 timmar från det att jag kände något alls till dess att han var ute....Nu är han betydligt större men inte så vansinnigt mycket tyngre :)
Vågade inte ringa och gratulera honom i morse, man vet aldrig hur reaktionen blir från den killen så jag ska till pappan idag och ge lillherrn lite paket och tvångskramas lite.
Jesper hade missat att barnen skulle hem till mig idag men dom följer troligtvis med efter firandet, bra koll ;)
Kram M

Kommentarer
Postat av: mormor

Gratta Adde så mycket från oss, säg att vi kommer med paket sen.

2009-09-29 @ 16:28:14
Postat av: Anna

men det är ju JESPER :) nåja bad han "hälsa" till adde från oss... och så har jag fått en hångelinbjudan eller ???? hör av mej efter fotbollen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0