1 paket kakor...

en liter avslagen cola och winnerbäck har varit min tröst och mitt sällskap idag. Dom som känner mig vet att det har varit knackigt här hemma och nu är det bestämt att Mister Å flyttar ut, troligtvis 2 dagar efter vår 2 åriga bröllopsdag...
Vi ska väl se om det går att
1. Hitta tillbaka till skratten tillsammans
2. Går inte det kanske vi kan skratta tillsammans men inte bo ihop
3: "Bara" vara vänner...
Jag kommer av ovannämda anledning kanske inte svara i telefon eller så kommer jag att telefontrackasera er. Tvinga er att sova kvar eller dricka ett eller 4 glas billigt rödvin med mig. Vill ni hälsa på så är ni hjärtligt välkomna men bara om jag inte behöver vara trevlig och ni har en axel att grina mot. Jag kommer säkert vara en pain in the....ett tag men det går över, det vet ni. Vissa människor får lite mer än andra så är det bara men säg för fan inte att det finns en mening med allt för då kommer du få förklara meningen med det näsblod som jag kommer ge dig.

Så nu är jag stabil igen ;)

Var ut en sväng på stan med grabbarna idag men V har en stånkdag och det i kombination med mitt humör var ingen bra kombo så vi gick hem.
Nu håller jag på och lagar mat till Mor Far och bror med tjej, dom var gulliga nog att tacka ja till middag.
Jag blir väldigt familiär när jag mår dåligt, kanske för att dom är dom enda som står ut med mig då ;)
Det blir iallafall Fransk kalvstek med rotgrönsaker och kantarellsås, och jag hoppas det ska smaka.

Ute på stan såg jag förresten vår kära gamla muppi! Det sista jag hörde var att den var skrotad och tro det eller ej men hjärtat tog faktiskt ett litet skutt när jag såg nummerskylten, fasiken det var en ball bil det där :)

Nej nu ska det skalas morötter, ta hand om varandra !
Kram M

Kommentarer
Postat av: anna

...ingen kommentar...

FINNS HÄR :)

& mej var det en surkärring som vägrade hälsa på idag :( nejdå... det är ju MÅNDAG imorgon och jag måste väll va den konstigaste människan i hela världen ÄLSKAR MÅNDAGAR ;)

kram så länge...

ps.tobbe pratar !!!! igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0