Tårtbak, skrikande barn och....

en galen mamma är ingen bra kombo....hoppas tårtorna idag smakar bättre än vad humöret var på den som bakade dom. Känslan av att vara ensam kom över mig under frukosten med barnen och usch vad jobbigt det blev. Det kommer vara fullt med folk här i dag och det är jag tacksam för, för så värst ensam är man ju inte när man tänker efter :) Men det saknas ändå någon...
Ska se om jag kan vara så teknisk så jag får in bilder på tårtorna idag, en citron och hallon och en med Chokladmousse och nutella.

A har gett tydliga instruktioner om hur dagen ska firas. När D och E frågade honom vad han ville ha i present blev svaret efter en stunds betänketid
- Ni kan få ge mig en dinosauriesak....snacka om att dom skulle känna sig stolta över att få ge honom något :)
Det är också förbjudet med sång eller att prata om att han måste kunna saker nu när han är 8. HAn är knäpp den lilla grabben :)

Imorgon ska dom två stora kidsen till pappan, JAG VILL INTE!!! Fasiken fast dom bor 200 meter bort så känns det så tomt när dom ska gå dit och man vet att dom är borta i två veckor...undrar om man vänjer sig?

Nu ska jag gå och torka grädden som hamnade lite överallt i köket, det blir lätt så när man ska vara duktig och låta barnen vara med.
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0