Ja jisses vilket....

livat kalas det blev men jag tror att det blev lyckat.
Att hålla kalas för A är inte som för andra ungar. Man får inte ha några lekar, inget firande och absolut inget planerat, folk ska komma äta tårta och sen ska det bara vara. Vill man leka så gör man det vill man kolla på tv så gör man det, thats it.
Det var iallafall väldigt trevligt att ha alla hemma här även om jag måste säga att tystnaden är ganska skön för öronen.
D och E kom lite senare än resten av sällskapet och jag försökte förklara för E att dom måste närmare stan men
jag har svårt att tro att den där fröken kommer röra sig en milimeter :( Fasiken E vi behöver er!!! ;)

Nu är klockan halv 8, alla barnen har duschat, klippt naglarna och ser överlag riktigt välvårdade ut :) Snart dags för sängen för både dom och mig.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med, städa efter den här dagen gissningsvis men något mer borde man väl hinna med?
Min nya vardagsrumsmatta kommer imorgon-jippi! Hoppas det blir lika fint som jag tänkt mig.
Sen vill jag hitta någon som har en skrivare som kan skriva ut lite bilder åt mig, någon som känner sig manad?

NEj tv.soffan ett tag och sen sova....
Over and out!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

på tal om TÅRTORNA supergoda... annars känns det helt okey med en tyst lägenhet :) men inte TOM undrars om det ok att jaga älgjägare ?????

Postat av: mamma

Tack för kalaset, fick inte nog av tårta hos er. Åkte till ICA-Maxi och hämtade min 50-årstårta när vi åkte från dig. Men vi har bara ätit en liten bit i kväll. Så nu har man lite ont i magen. Godnatt

2009-10-12 @ 00:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0