Hotell bokat...

och tågbiljetter tittade på men det är ju så sjukt dyrt! Hade blivit billigare att åka bil ner och då känns det lite fel eller är det jag som är fel ute? Måste fixa någon som kan kika till katten också....tänkte inte på det.
Idag blir det möte med vårt brukarkoperativ då vi ska byta stad, har hört till stugknuten Borlänge tidigare men vi fick ingen bra start och Sofia i Falun har alltid varit så vansinnigt trevlig så jag hoppas att det ska kännas bättre både för oss och för V:s assistenter. Annars får det fasiken bli JAG igen, var så nöjd med dom så ibland funderar jag varför vi bytte....
Det är så sjukt vackert utanför fönstrena här på morgonen, kyrkan, dimman höstfärgerna och torget - ska lägga ut en bild sen så ni får se :)
T ville komma hit efter skolan idag också, det är så mysigt när han gör det och man får lite egentid med honom. HAn börjar ju bli stor killen och igår traskade vi omkring på stan i nästan 2 timmar och bara pratade om allt och inget, känns så sjukt när man kan diskutera och ha roligt med sin 11 åriga son på ett mer vuxet kompissätt,  han är lite egen men jäkligt rolig att umgås med :)
Nu kom en beställning på kaffe om 5 minuter så det är bäst att sätta fart ;)
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

okey fattar - fattar inte !!! MEN VIN ÄR GOTT !!!

hoppas ni får en toppenresa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0