Ett dygn...

avklarat och nu ledig till på onsdag då jag har ett maratonpass.
Barnen är hos pappan så jag har bara mig själv och den något nervklena katten att bry mig om- skittråkigt förrutom att Selma är väldigt gosig när det bara är vi två.

T fyller 11 år nästa vecka och jag har funderat på vad grabben vill ha sen kom jag på det-en ledig mamma! Och mcket riktigt, ungen blev skitaglad när jag sa att jag tagit semester och att vi skulle göra något tillsammans så nästa vecka blir det



och en del annat skoj i Göteborg, ska bli så härligt :)


Dagen idag bjuder på lunch med Li och ev. ett besök i deras nya lägenhet


!

( Bilden är tagen vid en frukost på waynes och JA hon är precis lika galen som hon ser ut ;)

Shopping på djuraffären, kattsand och svindyr jäkla kattmat
Städning ( tanken finns där iallafall...)
och förhoppningsvis någon trevlig sysselsättning ikväll.

Nej nu ska håret bli rött, undrar om det går att hitta en frisör idag också....hmhmhm

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0