En av dom....

roligaste dagarna jag haft på mycket länge. Morgonen var lite mindre lyckad eftersom A fick en låsning och absolut inte skulle till skolan men efter lite om och men så löste det sig.
Sen hets iväg till jobbet där jag arbetade med en nygammal förmåga på( Han har jobbat där förr, slutat och är nu tillbaka ) och jag tror inte jag har skrattat så mycket sen...ja jag vet fasiken inte. Har fortfarande ont i skrattmusklerna i kinderna - Tack M.K för en supertrevlig dag och skjutsen!
Traskade från händelseriket till jobbet så där blev det 6 km, tog sen en promenad med Pappans sambo och T så jag har nog gått över en mil idag. Nästan så jag inte behöver ha dåligt samvete över rispuffarna som jag sitter och mölar i mig....
Igår blev det lite drama här då Mister Å kom hit och hjälpte mig att bära hem mattan. Vi la ut den och det blev sååååå fint! När vi sen satt vid bordet så hör vi ett avgrundsvrål från vardagsrummet och A kommer utspringande med blod i hela ögat! JAg brukar inte vara känslig för blod men jag blev ärligt talat livrädd! Efter en närmare titt visade det sig att ögat klarat sig med ca 0.5 cm och att blodet kommer från ett jack preciiiis brevid ögat :( Lilla skrutten var likblek och höll på att tuppa av. Idag har han varit så vansinnigt duktig med såret men han vill inte ta bort plåstret än men det kan gott få sitta på.
Nu ska det sövas barn!
KRam M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0