Det är dags för fredagsmyyyyyys....

men som vanligt så jobbar jag ikväll så A och v får mysa med E istället :(
Hade tänkt mig en morgonpromenad efter lämnandet av barn men vädret gjorde att suget efter lite frisk luft försvann väldigt plötsligt.
Det får bli städning, inhandling av 2 väggljusstakar , möte om A och sen jobb istället. Kortpass idag, långpass imorgon och dygn på söndag....har man inte att göra så skaffar man sig :)
Väntar på svar från länsrätten angående assistent till A men jag räknar inte med någon förståelse därifrån heller. Försäkringskassan uttryckte sig ju som så att han har ju en problematik men inte rätt sort" hmmm undrar om man kan lämna ungen till handläggaren i en vecka så får vi se om hon tycker så sen...
Nej nu städning, det ser ut som ett uppochnervänt helvete här hemma, det finns ju så mycket annat att göra än att städa ;)
Kram M

Kommentarer
Postat av: anna

skulle vara intressant att veta HUR vissa tänker....

själv är jag GLAD över att älgjaktseländet SNART är slut...

Postat av: Anna

här blev det tvärtom med fredagsmyset "sessorna" var på disco och jag blev helt ensam...

Ha det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0