Dagen bjöd på...

hets i morse när barnen tyckte att klockan 7 var på tok för tidigt att gå upp. När tom A behöver bli väckt så fattar man att fasiken gör vem som helst till en zombie.
Efter att alla barn lämnats i skolan så skulle det göas pappersarbete, städas,tvättas kollas vinterjacka till V mm mm...trodde jag ja...
Jag kelade lite med Selma



sen somnade jag och sov som en klubbad säl fram till 15....Smart, väldigt smart...Men skönt var det :)

Hets igen, plocka undan det värsta, hämta A på skolan och möta upp V med assistent på stan. En tur till BR, en fika på pralin och inköp av 2 små pärlhjärtan till betongtavlorna och sen var klockan dags för hemgång. Nu spelar A, V sitter och halvslumrar framför tv:n och jag...ja sitter här.
Kvällen bjuder förhoppningsvis på lite sällskap och sen ska jag försöka älga iväg och hämta min matta som kommit, hoppas nu att det är fin också.
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0