Stockholm tur och...

retur idag. Låter kanske konstigt men jag älskar verkligen att åka till Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Vi bemöts alltid så otroligt proffsigt och sånt som är omöjligt att fixa i den här stan ordnar dom på 5  minuter när vi kommer ner. Alla är totalt samkörda och inga frågor är för svåra eller för dumma. Hade det inte varit för dom tre andra grabbarna hade jag flyttat ner så vi hörde dit och således fick all vård där men det vore inte snällt mot dom att slita upp dom från allt.
I vilket fall som helst fick vi massor med hjälp och Cecilia,Carolina och läkaren som jag tyvär inte minns vad hon hette, ni är fantastiska! Nästa gång är den 16/12 då vi ska ner och träffa hela teamet kring V. Detta ordnades på mindre än 5 minuter idag, jag tror vi har fått ihop det cirkus 0 gånger här...
Nu ska jag inte spy galla över hab här i falun helt och hållet, dom flesta här är otroligt gulliga och trevliga men allt är väldigt tungrott och segt. Det fokuseras enkelspårigt och det tar en evighet innan man får raka besked, men samtidigt är jag sjukt glad att hab finns för annars hade vi inte kommit en tiondel så långt som vi gjort hitills.

I övrigt så ville pappan ha tillbaka v idag så jag lämnade honom efter sthlm :( Känns så vansinnigt tomt med bara två barn här, ingen A ingen V och Mister Å...Ensamhet är inte särskillt skoj alls om jag ska vara ärlig.
På söndag efter jobbet kommer dock hela ungskocken hit igen så det blir inte så vansinnigt lång tid. Längtar till  Februari , Mars och April då jag ska få ha dom på heltid! påminn mig om det i slutet på april....

Till middag idag bjöds Ravioli al fungo, dvs ravioli med svamfyllning och kors i taket så älskade båda ungarna det. Kan lova att det inte är ofta dom uppskattar sin mors matlagning...fast idag fick jag faktiskt frågan av T varför jag inte öppnar en restaurang :)
Antagligen mest för att han vill att jag ska plåga någon annan med mina expriment men det var inte det han sa ;),

Nu behöver köket sig en omgång, jag behöver en dammsugare eller någon trevlig människa som älskar att städa-sugen någon?

Kram M


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu måste du beställa från komikapp. Köp ansiktet från mig, artnr:502843,kostar 231:25:-, är den för mycket bebis kanske? I så fall så tar vi Sköldpaddan 502841.Kostar 492:50-. Skynda skynda för nu är det snart jul.

2009-11-26 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0