Morgonen...

innanför väggarna började så pissigt som en morgon bara kan göra och lämnade en hel del frågetecken och funderingar men det enda jag kan komma fram till att är det så så är det så även om det är det sista jag vill. Kan inte göra så mycket mer känns det som iallafall inte o jag aldrig får veta vad jag borde göra...

Fick iväg barnen efter lite taxistrul ( börjar bli standard känns det som ) T skulle på teater så matsäck blev medskickad och jag kände mig nästan lite stolt över mig själv för att jag hade koll på läget iallafall ett litet tag.
Grabben är nyklippt också,



Inte så illa pinkat av en kökssax från IKEA ändå ;)

Sen blev det frukost på waynes med Li. Fasiken vad trevligt restaurangchansen är ;)
Ut på stan och yra lite, tänkte kolla lite julpynt men hittade inte rätt, hmmm är det ett tecken på att man inte borde pynta så förbenat ? Vill verkligen göra ordning balkongen, hela gågatan är pyntad och fin nu efter att dom satte upp julbelysningen igårkväll-en på var sida om balkongen :)




så då känns det så tomt och tråkigt om den enda balkongen som finns ut mot gatan ska vara helt tom!

Sen Lunch, fortfarande med Li som sen hetsade iväg på möte. Själv skulle jag bara " vila lite" Somnade och sov som en klubbad säl i lite över en timme innan T och K kom hem :D
Slummrade e stund till och sen när V kom så tvingade jag med mina stackars barn ut på en uppfriskande promenad till Jysk och Rusta för att kolla julpynt, ni kan nästan förstå hur imponerade dom var va?!
T pratade något om att jag borde ha en karl att plåga istället för att tvinga små värnlösa barn, förstår då rakt inte vad han menar....:)
Nått julpynt blev det dock inte :( Jakten fortsätter...

Promenaden fortsatte till Pappan med fru där det bjöds på lussesnäckor och ballerinapepparkakor- vilket jäkla påhitt! Smakar ungefär lika illa som det låter enligt mig men alla andra verkar älska dom?!
Men lussesnäckor är gott!
Hem och gegga med modellera tillsammans med barnen och sen sängen för dom-En jäkligt soft dag helt enkelt :)
Imorgon stockholm med V, 3 timmar taxi, 30 minuter på sjukhuset och 3 timmar hem....såååå inspirerande dag...Fast imorgon åker assistenten med också så då blir det iallafall lite skojigare :)
Nej nu hells kitchen, sen sängen
Natti!
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0