Varför är vissa....

beslut så fruktansvärt jobbiga och varför mår man så otroligt dåligt av att man gjort en annan person ledsen och besviken?
Natten har varit hemsk och jag kan ärligt säga att 7 katter i sängen inte heller har främjat sömnen, speciellt inte när en av ungarna pissade på täcket! Så nu har samtliga katter sängförbud....
Idag, ja vad händer idag...
Ska slå in julklappar, tror det är ungefär där jag hamnar...
Tinus ska till farmor så jag blir utan barn, minns inte när jag var det sist... vill inte det alls, speciellt inte nu men han är lycklig då kusinerna kommer snart.
Har fått rapport från hälsingeskogarna - 23 grader,här är det  14....det blev tydligen vinter i år också...
Ta hand om varandra!
Kram M


Kommentarer
Postat av: Anna

??????



&

hur gick det i stockholm ???

Postat av: mamma

Hej ! Vi ska inte till citygross och handla julmat för jag fick auktionsdjävulen i mig och köpte ett julbord på auktion, fast jag inte skulle. Så du får handla utan oss. Hör av dig/Lilla mamma

2009-12-18 @ 21:02:19
Postat av: Moster Eva

Vill bara önska dig och pojkarna en trevlig Jul och ett Gott nytt år. Ha det bra vi kanske ´syns i Falun nu när vi blir stadsbor..

2009-12-19 @ 22:14:27
URL: http://evas-russ.se
Postat av: mor

Har du frågat jesper om han kan köra hit 3 pojkar på juldagen, rullstolen kan ni ju ta när pappa hämtar dig den 23:e. Anna kan ta en pojke. Glöm inte Clas Olsson. Ring mig då.

2009-12-20 @ 17:16:03
Postat av: Anna

uppdatering :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0