Gårdagen....

var sjukt trevlig men jag måte lära mig bli bättre på det här med att ta kort.
HAbiliteringen förärades ett besök av lillprinsen, först var det ortoser som skulle fixas och sen var det läkarbesök. Av någon anledning förutsätter alla som jobbar på habiliteringen att man tycker att livet är fruktansvärt tungt och jobbigt bara för att man har funktionshindrade barn och dom vill gärna att man ska dutnyttja alla möjligheter till att någon annan ska ta hand om ens unge/ ungar. detta hade vi en ganska livlig diskussion om och ifrågasätts det hur mycket man rkar en gång till så ska jag bjuda hem om en dag så får dom se att livet är ganska lugnt och behagligt i vår värld.
fick besök av älskade Pia på eftermiddagen och gud vad det var kul att se dig vännen! Mycket att prata om, mycket skratt och mycket sniffa kattungar :) Djinn väntar ;)
Hämtade upp barn och tog en sväng på systemet och ica, laga mat och gosa med barn sen kom Marie och Henrik, jättekul!
vi drack vin och snackade skit till 12 inatt och det var så kul att bara få umgås med goa vänner hela dagen:)
Idag blir det till att baka Kolakakor, wienernougat oh ischoklad till Tinus klass, dom har luciafirande imorgon och då hade guldklimpen sagt att hans mamma så gärna bakade saker som dom kunde sälja....så mamman bakar
Sen blir det julbord på staberg med jobbet :) Gissa om jag ska svälta under dagen...
Nej nu ska hårfärgen kladdas i och ischokladen göras iordning.
Kram M

bjuder på lite bilder på mina bebisar, så sjukt söta nu ( Dom är inte rödögda bara en kass fotograf !

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka jävla öron !

2009-12-09 @ 18:07:48
Postat av: Mor igen

Baka till klassen är väl inget, du lovade ju att jag skulle sy trolldräkter till hela lekis när du gick där. Fast jag vägrade i och för sig. Godnatt

2009-12-10 @ 00:11:45
Postat av: Anna

TRRÖÖÖÖÖTTTT !!!!

&

ändå får jag sova kanske är något annat som fatttas ;)



måste bara tala om att jag hade shoppingrekord igår... 2 tunikor från Lager 157 på samma dag.....



men man kan ju inte gå runt naken :)

Postat av: Anna

panikångest



ler



verkar som om jag måste dra till skogs för att berätta om mitt dilemma....



ha det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0