Fan vad jag...

är usel på det här med att blogga....
Den här veckan har varit intensiv, jobbig oh hur kul som helst :)
Tinus har som sagt flyttat hit på heltid och det är underbart men det innebär också att man aldrig får sova på morgonen oavsett hur uselt man har sovit på natten. Detta i sin tur har lett till en trevlig huvudvärk och många halvdeppiga tankar, inatt SKA jag sova om jag så måste ta ett piller på det.
Var på bio häromdagen-Trubbl i paradiset. Komedi som var helt ok, ingen superrulle men det är alltid trevligt att gå på bio med nån man tycker om :)
Var även hem till Totte i förrgår och igår, så vansinigt kul att umgås med dig igen vännen! Vissa männikor trivs man sjukt bra med oavsett hur länge sedan det var man sågs och han är verkligen en sån :)
I övrigt har dagen bjudit på skolavslutning på Viggos skola, frukost med Danne ( Aka Mister Å ) kupolenbesök där diverse julklappar inhandlades, nu ska jag till Totte och dricka Kaffe och sen blir det förhoppningsvis knäckkokning med Tinus och Danne
Kram M

Kommentarer
Postat av: mor

vad betyder att man blir tillförordnad hemtjänst? Är det det eller hemmet då? Ring mig om du vet.

P.S. Gäller inte mig.

2009-12-17 @ 17:28:35
Postat av: Anna

körigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0