Så sjuk så sjuk :(

Stackars lilla Viggo mår verkligen inte alls bra :( inne på tredje dagen med feber och kräkningar nu, all viktuppgång som vi kämpat med sista månaden är borta då allt som kommer ner i magen kommer upp inom 3 sekunder. Febern ligger runt 39 grader och han sover större delen av dagarna. Nu räcker det med elände för den lilla grisen :(
Har inte varit mitt mest sociala jag dom här dagarna-Sorry Anna att jag är så kass på att höra av mig, idag ska jag lyckas! 
Annars är det kallt! -25 grader gör att suget efter att gå ut inte är så gigantiskt, tur är väl det annars hade jag fått krupp av det här. 
Idag blir det städning ( oväntat va?! ) fattar inte hur det kan bli så stökigt trots att vi bara är 4 personer här nu.
Reseplanerna lutar nog åt sparesa i tallin, men vi får väl se hur lillherrn blir till att må, annars blir den i februari för iväg ska vi!
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

strörsta krya-på-dej-kramar till Viggo !!!! från oss alla !!!

hade en helsjuk dröm inatt funderar på att blogga av mej den :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0