Order om nyheter...

från Mor men det är svårt när det inte händer så mycket :)
Dom 2 stora gick till Pappan idag, hoppas Tinus tycker det är ok. 
Viggo är sjuk med feber och spyor, han har sovit halva dagen så jag hoppas och ber att det sa vara på väg att gå över.
Lunch med Dette och Ellen, Adde försökte lisma in sig att få bo där i en vecka med måttligt resultat *skratt*
Annars en lugn dag med mycket kattkel, lönerapporteringar och semesterfunderingar. Vi drar kanske någonstans till helgen, det beror på vad som finns som sista minuten men semester hade varit härligt :)
Nu mer pappersjobb.
Kram M

Kommentarer
Postat av: mor

Vadå? Ska ni ut och flyga igen? Jag får spader. Åk på spa i Sunne i Selmas andra hem i stället.

2010-01-04 @ 20:37:46
Postat av: Anna

AVUNDSJUK ;) närå,förästen har jag hittat ett hus (inte det) så nu drömmer jag om den stora VINSTEN !!! var tja gå in på hemnet och gissa ???

& det finns ett annat hus oxå (fast det visste du ju redan)

Postat av: syster

flyg till vintjärn folkets hus på lördag å dansa runt granen....

2010-01-04 @ 23:47:57
URL: http://hilmahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0