På jobbet...

och jag ber till högre makter om en lugn natt eftersom jag jobbar till 16 imorgon. Glömde laddaren till telefonen hemma vilket kanske inte var mitt mest genialiska drag men men...
I övrigt har det varit en kul arbetsdag, har jobbat med S.J och det har en tendens att bli ganska fnittrigt men det brukar även smitta av sig på dom  boende så slutresultatet brukar bli bra :) Det är så härligt att komma hit efter några dagars frånvaro för man får alltid höra av dom boende att dom har saknat en och att dom är glada att man är där, snacka om egotripp!

Imorgon kommer ÄNTLIGEN vår soffa!!! Åh vad jag längtar! Har inte ens sett den i det tyget vi valt så jag hoppas att den ska vara lika snygg som den är i tanken. En lila howardsoffa borde väl knappast kunna vara annat än snygg ;) Det taskiga i kråksången är att jag inte är hemma när soffan kommer utan det blir E som får ta emot den. Hon skulle dock se till att den blev uppburen av chaffören med orden " Bär upp den eller dö" lilla söta E, tänk vad skenet kan bedra :)

Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan och glo på dumburken. Vi har ett sovrum men jag kan inte sova där utan hamnar alltid i vår svettiga skinnsoffa och det är så omysigt men va fasiken det finns en tv och man får sova vad mer kan man begära :)
Godnattkram
M


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får sova gott nu då. Ja, tänk vilken söt liten svärdotter jag fått. Undrar hur hon blir när hon är 50. Jätterar !!!

2009-09-16 @ 22:10:47
Postat av: Mia

Ja man brukar ju säga att karlar väljer fruar som är som deras mammor men i det här fallet är det ju nästan löjligt...

2009-09-16 @ 22:26:02
Postat av: Anna

men snälla... det regnade ju igår :)

idag ska jag iallafall se till att tvättmaskinen går varm.

Ha en bra jobbdag :)

nyfiken på soffan !!!

Postat av: Snart galen kärring

I dag fick Far ringa till Telia. Nu hade det brustit i kommunikationen mellan Telia och Posten, enligt Telia. Hur jävla svårt ska det vara att skicka ett fax, för det är det dom gör. Men i morgon ska det bara vara att hämta ut mitt paket.

HA,HA. I morgon går även ångertiden ut. Bra att man får se grejorna innan.

2009-09-17 @ 14:09:36
Postat av: Mia

Hihi hur har det gått galna tant? Har du fått se någon dator?

2009-09-18 @ 11:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0