Nu på morgonen...

så har jag bestämde jag mig igen för att försöka mig på det här med bloggandet. Har testat tidigare men med varierande resultat...:)
Vaknade 3.50 i morse ( natt? ) och har inte kunnat somna om. Att sitta vid köksbordet tidigt på morgonen, när dimman ligger som ett täcke över torget och man nästan kan se älvor dansa i diset som ligger runt kyrkan då vet man att man har ett underbart liv trots alla prövningar.
V hostar så jag börjar bli orolig för att få störningsjouren på besök, lillskrutten...
Han åker till Huvudstaden idag för att fylla på baclofenpumpen, hade velat följa med för att diskutera hans rygg lite men det får bli nästa tur. Idag blir det Mia som får äran att åka taxi tre timmar, vara på sjukhuset i 30 minuter och sen taxi i tre timmar hem-Grattis Mia!
T har gått hem till Pappan, han har varit hos oss så länge nu så det känns jättetomt men jag hoppas verkligen att det ska funka. Jättebra att han gick dit den här veckan så får dom lite ensamtid, det kan dom må bra av båda två.
K och A sover fortfarande båda två, däckade som små rävar igår efter besök av syster med barn och Anna F med barn igår. Livat och helt underbart. Nu kom A upp och ville bli kliad på ryggen och K kom 2 sekunder senare och frågade om jag sett vädret (?)
Dags för morgon innanför dom här väggarna och staden börjar vakna utanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0