Mor och far....

var in en sväng och vi var och käkade lunch på den outalbara restaurangen uppe vid gruvan. Dom har ofta väldigt
bra mat där men att äta med min mor kan vara ett äventyr ;) Allt som innehåller fisk, fågel eller kött med för den delen behandlar hon som potentiellt dödligt, och tro då inte att hon är någon extremvegan eller så men det kan vara något äckel i det :) Nåja jag och pappa tyckte det var gott. 















Sen var vi en sväng och kollade in stora stöten innan det bar av hemåt för att efter en kopp the hämta A från Fritids. Nu sitter A och spelar medans vi väntar på att V ska komma hem. Vad som händer sen har jag ingen aning om, snacka om seg dag...
Kram M

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kan faktiskt vara nåt snuskigt i maten. Du har aldrig ätit en rutten fiskpinne du inte.

2009-09-15 @ 16:24:41
Postat av: Mia

Skratt Nej men morötter kan också vara juttna ;)

2009-09-15 @ 16:31:38
URL: http://innanforvaggarna.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej! Kul att du har en blogg också! E det ok att jag länkar till dig???? Tusen kramar från mig!



ps.jaaa jag vet att jag e lite knaaaasig....ds

2009-09-15 @ 17:51:33
URL: http://www.nemo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0