Lugn natt....

utan larm! Det händer inte ofta men desto härligare när det väl gör det :)
Slutar 9 och ska då hem och se om jag och bror kan få upp det nedrans bordet innan grannarna sliter ner min ursäktalapp som jag satt på paketet.  Sen blir det förhoppningsvis lite airhockey med grabbsen.
I övrigt en väldigt lugn helg tror jag men det är dumt att förbereda sig för det, mycket kan hända på vägen...
Har tackat ja till möjligheten att få ha en vacker vit la permhona hemma hos oss så om någon vecka så kommer det ligga kattleksaker överallt och om ytterligare några veckor så kommer det springa kattungar i lägenheten :) Hon är nämligen dräktig ( förhoppningsvis ) Åh det ska bli så kul!
Som lite kuriosa kan nämnas att vi bor i en lägenhet där Selma Lagerlöf bodde i början på 1900-talet och katten heter....just det Selma. Är det vad man kallar tecken ;)
Nej nu är det morgon igen och jobbet kallar.
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

...glömde säja vad min stora sessa sa när vi gick upp till er...

-Mamma är det säkert att Selma gått i den här trappan ???

(kulturfreak)

ler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0