Jag följde med...

och kollade på lägenheten. Började grina en gång men jag tror inte att någon märkte något. Den var fin och mister Å ska ta den...han får nycklarna på måndag den 28.e så om en vecka blir det väldigt tomt här... Tack och lov så kommer T och K hit då så jag hoppas det ska hålla mig stabil. Den 29.e har vi bröllopsdag... Har inte gjort något vettigt idag, eller jo det blev ju en del i förmiddags tack vare Malin. hab,ota stugknuten och lite höstplanering är avklarat nu. Även lite funderingar på hur fasiken jag ska lyckas få ihop jobb och barnhämtning nu när jag blir själv. Aets assistent tycker inte att han klarar av att vara på fritids till 16.15 men vad fasiken ska jag göra då???? Måste in med en skrivelse till länsrätten innan den 8:e också men jag tror inte mycket på det där längre, Tack alla söta som skrivit ringt och messat, att jag inte svarat beror helt enkelt på att jag är pissotrevlig och inte alls glad, men som alltid...det löser sig. Har iallafall börjat planera in Oktober och den 8:e ska jag Malin och V på ID dagarna ( handikappmässa ) ska bli skoj och jag hoppas vi ska hitta något som V har nytta av. Var och beställde nya vinterskor till V också, 400:-. Lustigt att han som inte går har dyrast skor i hela familjen. Det blev ett kort och ogenomtänkt blogginlägg men nu ska jag glo på dumburken och försöka skingra lite tankar. Imorgon har vi faktiskt tid på familjerådgivningen. Ni som känner mig vet vilken tilltro jag har till sådana instanser men då förstår ni också hur gärna jag vill få ordning på allt. Sussa gott och ge någon du tycker om en tanke! Kram M

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej kusin! Det ska då inte vara lätt iaf. Jag tänker på dig och hoppas att vi har möjlighet att träffas inom kort. Känns trist att sitta bakom en dator i vissa situationer. Många kramar till dig!

2009-09-22 @ 12:00:25
Postat av: Linda Norberg

Men kära du!!! Jag vill tro att ni löser det här och vad f-n familjerätten kanske har ngt vettigt att säga, man vet aldrig!!! Ni hör liksom för mig ihop det bara är så...men går det inte så vet jag att du klarar det också, jag kan hjälpa dig så mycket jag kan om du bara ber om hjälp, det är jag skyldig dig...glöm inte det....du behöver inte svara det skulle nog inte jag göra heller i din sits

2009-09-22 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0