Halv 5...

gick första larmet i natt så jag är så nöjd :)
Roligt dygn även om jag varit lite instabil, kände att jag var tvungen att berätta om det politiska läget på hemmaplan så dom inte började fundera på om jag höll på att bli knäpp eller så men alla var så förstående så. Gillar mina jobbarkompisar .
Om man bara inte funkar ihop men ingen kan säga vad det är som felar, finns det då något fel? Eller är det bara att acceptera att det inte fungerar? Har så många funderingar och jag har en tendens till att grotta ner mig i saker som jag vill ha lösta. Bara helgen kvar, sen flyttar Mister Å...Blandade känslor av panik och sorg. Han känner glädje och frihet...är det det som kallas olikheter? Är så less på spelet som är nu, teatern...så på det viset finns det faktiskt en liten lättnad och jag hoppas fortfarande även om jag kanske inte tror...
Kollat ekonomin iallafall och det ska inte vara några större problem, skönt det.

Slutar klockan 8 så då ska jag hem och mäta lite fönster och konstatera hur stor matta jag behöver för sen bär det av mot IKEA tillsammans med Anna F. Och syster, jag åker gärna dit en gång till så hojta till om du ska dit!
Nu börjar morgonen gry och utanför fönstret ser jag två ekorrar, får se det som ett löfte om en bra dag....
Kram M



Kommentarer
Postat av: Anna

ska ta en titt förbi syster sen runt sjön (på cykel)

SEN RINGER JAG DEJ :)

syns snart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0