En extremt....

vanlig dag med några extraordinära inslag ;) Jobbade till 16, han med en sväng till händelseriket och stan med tjejerna. Alltid kul att komma ut och göra något både för dom och oss som jobbar. När jag kom hem spanade jag in vår soffa ! och fy f-n vad snygg den var!!! Kan man bli kär i en möbel är jag nog det, eller nja inte kär på det viset som dom märkliga människorna som var på tv som gifte sig med eifeltornet och andra skumma grejer men ja ni förstår....Givetvis hade dom tagit med fel ben till soffan så dom skulle återkomma imorgon så vi får en stabil soffa också, ingen hejd på kraven :) Sen tog jag , A och V en tur på stan och kollade in BR, kuckelikana och djurmagasinet...igen! Det har gjorts varenda dag den här veckan och det börjar bli liiiite tjatigt, men A är nöjd :) Han pratar om Selma ofta nu och jag hoppas att hon kommer nästa vecka, ska bara hinna skaffa alla saker som behövs. Det blev fuskmiddag på 47.an och vi hade det jättemysigt ocj jag och A pratade en hel del om vikten av att gå i skolan ( Alla som känner mig vet ju hur engagerad jag var.....not ) och jag hoppas att han kommer ihåg något av det imorgon men det känns som en utopi... Efter ett mindre utbrott angående tvspel så ligger nu båda grabbarna och jag ska gå och kika på det pinsammaste som går på tv just nu, IDOL. Jag blir lika generad varje gång ( allvarligt, generad på riktigt ) men det är väl lite av tjusningen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0