Dag...

istället för kväll på jobbet :) Passade mig perfekt då jag bytt bort mina helgpass och är efter klockan 16 idag ledig fram till på onsdag, känns ovant :) Hoppas få till en fikadejt med Marie idag, det var typ ett halvår sen vi sågs trots att vi bor i Falun båda två. Det är härligt med sådana vänner, sånna där man inte behöver pratas vid varje dag men man vet att den andra finns där oavsett tid på dygnet. Har några sådana och ni är guld värda ! A är på ett solskenshumör idag, verkar vara något med fredagar-kan det vara det kommande fredagsmyyyyset som får lillherrn så rar tro? Verkar lite väl enkelt eftersom han knapt äter något godis iallafall. Ojoj nu komer taxin till V Ha en underbar dag! KRam M

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har jag äntligen fått datorn och nytt modem. Fattar inte så mycket men nu snackar vi inte kilobite längre utan megabite. Mycket snabbare än förut. Men jag var tvungen att ringa till Telia i morse och så fick dom ringa till Posten för då var jag arg. Kärringen på Telia sa till mig att lungna ner mig. Precis som jag inte varit lugn i 10 dagar.

2009-09-18 @ 15:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0