1000 tack till...

grabbarna på kungssängen som räddade mig genom att släpa/bära/kånka in biljardbordet från helvetet i trapphuset iallafall. DHL kanske skulle se över sin servicekänsla litegrann...
Det j-la bordet har som sagt kommit men inte blev jag särskillt glad för det när det visade sig att eländet vägde 144 kg! Ensam hemma och lägligt nog inte en enda manlig bekant som idkes lyfta på telefonluren. Jo J gjorde det och som den räddande ängel han är ibland så kom han i röda faran och försökte hjälpa mig in med åbäket innan kungssängenkillarna kom.
Nu hade säkert bordet kunnat stå kvar ute i en vecka utan att någon rubbade på det och om någon vore så dum att dom försökte dra iväg med det så skulle jag gladeligen stått på balkongen och skrattat mitt allra elakaste skratt åt dom. Nu får bordet stå där det står och jag hoppas att jag har förstående och snälla grannar som inte är lagda åt det gnälliga hållet fram tills jag lyckats slå klorna i några arbetsvilliga personer som tycker det är jätteskoj att bära upp fanstyget.
Kram M


Kommentarer
Postat av: Anna

hm...

kunde dom förklara "sänggavelmysteriet" då ???

Postat av: Brunelefant

2009-09-11 @ 14:38:21
Postat av: Brunelefant

Välkommen in till den mest aktuella bloggen på internet. Här kritiseras allt från politiker, kändisar till bloggar. Välkommen in, du kommer INTE ångra dig! :)



PS: Du är extremt söt:)

2009-09-11 @ 14:38:31
URL: http://brunelefant.blogg.se/
Postat av: syster yster

du måste ju lägga in lite bilder åsså...

2009-09-11 @ 22:55:08
URL: http://hilmahugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0