Vem kom på....

att brandmän skulle ut i skolorna och föreläsa om olika brandrisker?? Har man en grabb som T så kan det få riktigt roliga konsekvenser som ångestattacker,vägran till att sova och en mamma som funderar på att hoppa från balkongen klockan 3 på natten för att få sova på sjukhuset...( bor inte så högt upp så jag hoppades på lite skador bara )

I övrigt så är det mycket host och harkel från V, K är skitarg på mig för att jag jobbar och A är skitglad över att jag jobbar för då är E här och är barnvakt-Tack gumman!

Har tagit ledigt i helgen så på lördag blir det framtidsmuseet med kidsen och på söndag kalas för A som fyllde för nästan 2 veckor sedan....bättre sent än aldrig.
Han har haft lite svårt att bestämma sig om kalaset men till slut så blev det släkten och Anna,Gelan och Alex som fick den stora äran. dvs samma som varenda kalas hittills.

Var in med v till akuten i förrgår, han hade magsår igen...fattar inte hur en så liten gris kan få så många fel :( han verkar må bra iallafall men nu pratade dom iallafall om att göra en gastro och se varför han blöder i magen.

Jag har faktiskt börjat vänja mig vid att vara bara jag och barnen här hemma och det börjar kännas riktigt bra faktskt :) Var till Ikea  igår och köpte lite lampor mm och det bidde sååå fint ! Har beställt en ny matta och hittat ett soffbord och en hatthylla som skulle göra sig riktigt bra här hemma. Köpte tavlor också men dom var förståss i fel stl men men man kan inte få allt :)

Selma har kommit också!



Hon är lite halvnervig när det kommer nya människor vilket det gör ganska ofta i en barnfamilj...men hon vänjer sig snabbt. Mig är hon som ett plåster på och det är sååå mysigt, väldigt lik hur Figaro min gammelkatt var :) Om ca 20 dagar ska hon få sina ungar så snart blir det livat här:)

Nej nu är klockan 6, jag har varit vaken i två timmar och nu börjar det bli legitimt att gå upp för dagen har börjat innanför väggarna...
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anna

Kaffe.... GOTT hur ser din dag ut då ???

Vi ska in mot Falun runt 12 :)

Postat av: mamma

Yes! Det har hänt nåt. Trodde katten vägrade flytta sig från datorn. Ha det bra/mamma

2009-10-09 @ 11:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0