Marsvinen....

var faktiskt riktigt roliga eller det blev väldigt skoj eftersom ungarna skrattade så gott. Viggo var fashinerad och TYST större delen av filmen, det var någon sekvens där det var massor av tråkiga människor som pratade som han lät lite men det gjorde resten av barnen i salongen också.
Träffade en gammal skolkamrat också, eller kamrat och kamrat vi gick i AE 3 båda två. Han hade två jättesöta tvillingflickor på 6 år och det högg lite i hjärtat när man tänkte på att det var så V skulle ha varit...
Fasiken, den 15.e är det 4 år sedan olyckan...4 lååånga år som samtidigt gått så fort. Han är en kämpe min lilla gris :)
Nu ska vi gegga med cement jag och pojkarna, förhoppningen är väl att det ska resultera i några ljusstakar att hänga på väggen. Senare ikväll kommer Li Pontus och Vincent, ska bli trevligt , det var ett bra tag sedan jag träffade dom. Har köpt lite vin som jag hoppas sa vara bra, iphonen rekomenderade den. Sist jag köpte på den rekomendationen så smakade det unket rävgift. SKål!
Ha en underbar lördagskväll !
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0