Att jobba...

är bland det roligaste jag vet, speciellt när man har så underbara jobbarkompisar och boende som det är på mitt nuvarande jobb. Men och det är ett stort MEN hur mycket jag älskar mitt arbete så älskar jag mina barn er och just nu känner jag mig väldigt otillräcklig som mamma då jag fasiken inte gör annat än att jobba.
Nästa vecka är alla fyra hos pappan så då ska jag jobba totalt 79 timmar på en vecka, sen är det höstlov och dom två stora är hos mig och då tänker jaag faktiskt försöka bli av med ett långpass så jag är ledig måndag-torsdag...Minns inte när jag var hemma med dom så lång tid sist...kanske skulle hitta på något, T fyller ju år i den vevan också...hmhmhm...
Från och med nästa månad tänker jag fasiken inte jobba mer än 165 timmar....men samtidigt är man ju rädd att inte få jobba något om man säger nej...

Hösten den här veckan har varit så otroligt ....höstig :) Har tagit några sköna promenader i både sol och regn och
det är så underbart med hela färpaletten, formerna och känslan i luften, skulle nog kunna säga att det är min favoritårstid.





Annat som hänt i veckan är att minsta lillebror har blivit nästan stor, GRATTIS Johan! Årsdagen av v:s olycka har varit, gick okej en visst fasiken tänkte man på det, har träffat en gammal vän som såg ut att må utmärkt och jag har även konstaterat att det är dags att ta itu med fläsket men då jag av någon jäkla anledning äter när jag mår dåligt så är det lättare sagt än gjort....vi får se vad som händer....

Nej nu kallar sängen, får skriva mer när ögonen orkar hålla sig öppna
Kram M



Kommentarer
Postat av: mamma

Du måste skicka länken till det där som Tinus önskade sig så jag hinner beställa. Du har väl rast nån gång. Jobba inte ihjäl dig. Kram/mor

2009-10-18 @ 22:23:54
Postat av: Anonym

Här är länken mamma, kom inte på hur jag skulle skicka den till dig eftersom vi aldrig är på datorn samtidigt.

http://www.pricerunner.se/pl/228-1023944/Filmer/Disney-Treasures-Samlingsbox-(DVD)-priser

2009-10-19 @ 10:44:00
Postat av: Anonym

http://www.shopping4net.se/Film/Boxar/Disney-Treasures-Samlingsbox-8-disc.htm&sClickID=Kelkoo-9-1

2009-10-19 @ 16:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0