Skatteverket

försäkringskassan och den betydligt trevligare länsförsäkringar bank har förärats med besök nu på förmiddagen. Ska betala in kvarskatten idag, deppigt värre då det är en ganska anseling summa men men det är ju inte mina :(   Försäkringskassan kom inte åt dom papper jag ville ha för att kunna skicka in ansökan om assistans för A men dom skulle skickas hem till mig den här veckan. Maken till oproffsig handläggare var det längesedan jag såg, mig var hon jättetrevlig mot men killen som var före mig hade lite svårt med språketoch det var något som uppenbarligen störde handläggaren trots att hon själv bröt ganska mycket. Vissa är på fel ställe så är det nog bara...
Länsförsäkringar ska få ta över mig som bankkund och förhoppningsvis ska dom även kunna ta hand om V:s försäkringspengar för med Swedbanks avgifter och placeringar så kommer ungen inte ha ett öre kvar när han är 18...

Idag åker T till Italien, dom är redan nere på Arlanda och än så länge är han på strålande humör :) HAn älskar att resa den där ungen så det hade varit så häftigt om han gillade att flyga. Själv är jag inget fan av det, har bara gjort det en gång och då höll jag på att dö ( ärligt, trots kombon lugnande och champange som dom stackars flygvärdinnorna bjöd på så grinade jag och skakade som en idiot. Stackars Mister Å fick inte ens kolla ut eftersom jag tvingade honom att ha rullgardinen nerdragen ) HEmfärden gick då betydligt bättre och jag skulle absolut vilja åka iväg igen.  

Nej nu ska jag ner till banken och bli av med alla sparpengar :(
Kram M

Kommentarer
Postat av: Lilla mor

men Herregud, händer det ingenting hos dig eller? Sätt åtminstone in lite kort på Joda,joda,joda,joda,joda och jafar/mamma

2009-11-17 @ 11:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0