Sex...

kattungar blev det! Två röda, en vit med en grå fläck på huvudet och tre helvita-supersöta!
Har bara lyckats ta kort på tre av dom eftersom deras mor är aningens hispig och redan har flyttat runt dom tre vändor men här är dom :)





Rasen heter La perm och är en lockig semilånghårig kattras som är ganska ny i Sverige så det känns så kul att det blev 6 stycken :) Känns dock som det kan bli ganska mycket här om några veckor....:)

I övrigt är det ganska lugnt här, mycket funderingar på framtiden, så mycket som hänt på så kort tid och funderingar på vilka förändringar som komma skall.
Jobb, skola, ekonomi, kärleken, barnen och personer i ens närhet...ja det känns som att det är något med allt.

T åker med pappan till italien en vecka imorgon, känns lite läskigt men jag hoppas verkligen att resan blir ett lyft för honom . Han är fanatiskt flygrädd men jag vet att han kommer vara så stolt när han har fixat det :)

Nej nu ska jag smyga ner i sängen och hoppas jag kan sova, känns inte så just nu dock.
Godnatt!
Kram M


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, herregud, tänk när dom små liven är 11 veckor, vilket ös det kommer vara. Dom kommer ju vara överallt både högt och lågt. Lycka till!

2009-11-08 @ 23:42:00
Postat av: Anna

men gud så söta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0