Ledig dag....

från jobbet betyder nästan alltid full fart hemma.

Vaknade 6.45, väckte T och V, morgonbestyr och skicka T till skolan. iväg med V först till sköterskan på hab för att byta knapp som enligt pappan inte hade kommit. Efter nästan 2 timmars frustration och irritation över konstiga bortförklaringar så kom iallafall knapparna till rätta.  Hann med ett besök på ortopedtekniska mitt i knappstriden och grejade med korsetten och kollade ryggen. tillbaka till sköterskan, bytte knapp och sen till arbetsterapeuten för nya hand och armslungor samt ordningsställande av ortoser. Krångel med taxibeställning till på onsdag då V ska till stockholm för att fylla på pumpen så det var bara till att hetsa iväg och försöka få tag på en kurator som kunde skriva nya intyg för dom hade givetvis gått ut. Försöker boka ny taxi nu men det bara krånglar!!!
Efter 4 timmar var vi klara för lunch så jag M som är V:s assistent och V älgade iväg till högskolan och tuggade i oss bakad potatis.
Sen en promenix ner på stan, väntar på fikameddelande från M.J ocg sen ska mister Å ocg jag ta en liten promenix medans V och T ska iväg på bowling. T ville inte först men när han fick erbjudande om att få hjälpa V istället för att spela själv då jäklar blev det en annan melodi :)

Funderar på om jag ska göra mig råd med en ny dammsugare, att sopa 165 kvm är ingen höjdare....
Nej nu ska jag bråka med taxin!
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla skit! Citygross säljer julbord på auktion överallt utom i Falun. Men no problemas jafar ska handla julmat i år utan mig.

2009-11-23 @ 22:04:09
Postat av: mor igen.

nu har jag skrivit i min blogg.

2009-11-24 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0