Jag är verkligen....

sjukt dålig på att uppdatera den här bloggen. Oftast så orkar jag inte, nästan lika ofta så känner jag inte att jag har något att tillföra.

V:s rygg var efter en grundlig kontroll en katastrof....hmmm det var någon som sa det men fick höra att scolios inte funkar på det viset....
böjen hade ökat med 12 grader på 4 månader så vi slipper visst inte undan den där operationen...ÅH vad jag inte vill!!!! Fick dessutom reda på att han är glad, behöver göra rent öronen, korsetten behöver justeras, han är spactisk ( nehee ) men tåluddet missade dom...haha sucker!

T verkar ha flyttat hit på heltid nu, inte mig emot alls :) Det är väldigt mysigt att ha honom här även om han i förrgår och igår var så flamsig med armar och ben att jag höll på att bli tokig! Sen pratar ungen oavbrutet, till och med när han är själv så tjattrar han. Nog för att jag säkert skulle kunna vinna både ett och två vm i snacking så vinner han lätt...hmm ska leta reda på några bra öronproppar så slipper man be honom vara tyst. Usch vad hemskt det där lät! Det är ju inte det att han pratar som är problemet men han låter, oavbrutet, hela tiden. När andra tänker att tapeten har en fläck så har han en 10 minuters utläggning om fläcken och dess existens. Jag har eksem i öronen....jag börjar förstå varför.

V är också här fortfarande, man skulle kunna kalla det kidnappning. Jag vill inte lämna ifrån mig honom. Inte till han pappa, inte till något kortis ingenstans. Han kan vara i skolan och hemma med mamma....stackars barn ;)
Jajaj han ska nog till pappan imorgon, han har efterlyst honom. KAn man gömma ungen och säga att han är borta+ Inte? Fan misstänkte det...

Annars - 1 kg till, fast jag förstår inte varifrån för det syns inget :( MAn tycker ju att 4 kg borde synas liiiite....eller så är man jäkligt tjock när det inte syns alls...jaja ingen mer nattmat så kanske det kan fortsätta. till slut borde man se någonting.

Idag städning, tvätten och baka lussebullar. Ska ta dom berömda korten på mina små Yodas också-shame on me.
Nu vika tvätt...hua :(
Kram M

Kommentarer
Postat av: mor

Undrar vem han ärvt sitt babblande ifrån. Kan väl aldrig vara från sin mor. Tog ner tårtan som blev över till Annas barn, undrar om dom fick nåt. Tack för igår.

2009-11-22 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0