Jag hade en gång en dröm....

nja inte riktigt så allvaligt men jag hade en tanke om att jag och grabbarna skulle ut på stan och kolla lite julklappar idag. Efter 1 timme på stan så bestämde jag mig för att alla klappar får inhandlas omn the internet det här året....jag höll på att få krupp! Det var trångt, dyrare än på nätet och var inte någon av mina tre ( fjärde är i stockhlm ) sura så var någon annans ungar griniga. Snacka om att man börjar bli gammal!!!
Jag har alltid älskat julen och allt däromkring, i år är det mest muppigt eftersom barnen ska vara hos pappan på julafton. Mina söta föräldrar har dock flyttat sin "barnjul" till juldagen så då kändes det plötsligt vansinnigt mycket lättare :) Däremot känns det tråkigt som fasiken att fira utan Mister Å men det är ju som det är...

Tinus åkte som sagt till den kungliga huvudstaden idag, Lilla nobelklubben som  har årsträff och dit måste han ju. Han ska även få träffa sin kusin Nike som han älskar över allt annat men det visste han inte när han åkte så jag kan tänka mig att han blev lycklig när han kom ner :)
'
Kasper, Adde, Viggo och jag var som sagt på stan en sväng. Kasper ville köra Viggos permobil vilket resulterade i 2 överkörda fötter och en påkörd hälsena, samtliga satt dessväre på människor utanför vår bekantskapskrets...Sen körde jag.
Efter 20 minuter på BR var jag döende och började fundera på om inte en resa långt bort vore en bättre ide...men det var lika tjockt med folk på resebyrån såg jag när vi gick förbi så what the....dalarna blir bra :)
Lite mer hets på stan och sen hem och sätta sig framför datorn och beställa i lugn och ro,
Så nu är jag klar!
Eller nja inte till Viggo, han är så sjukt svår! någon som har något förslag på något skoj till en helförlamad 6 åring?...nej inte jag heller.
Nu spelar grannen trumpet igen - julsånger, nästan så det är lite mysigt :)
Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0